PERSONAL·WISHLIST

Mijn wishlist van nu!

Het is nog een beetje te vroeg om aan de feestdagen te denken en mijn verjaardag is ook allang voorbij. Toch deel ik vandaag mijn wishlist πŸ™‚ Ken je dat; de hele tijd denk je “oeh, dat wil ik nog graag, voor mijn verjaardag ofzo!” en dan, als het zo ver is, en mensen vragen wat ik graag wil, kan ik niets bedenken :-O Herkenbaar? Dus, ik neem me al een tijdje voor om het gewoon ergens te noteren als ik iets leuks heb gezien wat ik op mijn lijstje wil zetten πŸ™‚ Omdat ik dergelijke blogposts zelf leuk vind om te lezen, deel ik vandaag ook mijn wishlist! πŸ™‚Β 

Ik heb een gele O bag, waar ik heel blij mee ben! πŸ™‚ Enig nadeel… Als het bv. regent, kan alles wat erin zit, nat worden Γ©n alle spullen zitten er ook zo ‘bloot’ in, als je snapt wat ik bedoel. Als je, als voorbijganger, echt wilt kan je los in mijn handtas kijken en dat vind ik niet altijd zo tof. Het voordeel van O bags is, is dat je ze eindeloos kan combineren, uitbreiden,… ze zijn er ook in alle vormen en maten en zien er altijd supertof uit! Ik wil nu mijn O bag uitbreiden met een “binnen-zak”, zodat al mijn spullen toch wat meer verborgen zijn. Mijn voorkeur gaat naar wit, maar binnenkort passeer ik waarschijnlijk toch eens de winkel in Wijnegem Shoppingcenter en wie weet zie ik nog wel andere mooie kleurtjes! Keep u posted πŸ™‚ (foto)

Ik las de review van dit product in de blogpost van Floriane en ik dacht direct “HEBBEN!”. Ik ben gezegend (NOT!) met een onzuivere huid met veel acne, ontstekingen en onzuiverheden en dit kleimasker zou daar ideaal voor zijn. Een detox voor je huid, zeg maar. Ik hou sowieso van maskertjes en ik zou dit graag een kans willen geven πŸ™‚

2266_0

Iedereen die mij nog maar een beetje kent, weet dat ik een Green Day-fan ben! πŸ˜€ Nu toevallig, komt mijn lievelingsband met een best-off CD die uitkomt op 17 november! πŸ™‚ Β 

22405626_10155812466244521_7306014383478794689_n

Pastel markeerstiften !!! Die heb je sowieso al voorbij zien komen op sociale media πŸ™‚ (foto)

bol.com

Op de blog van Stephanie (Steph to read) zag ik dat Anki Wijnen een nieuw boek heeft :-O Haar eerste boek Shoot! heb ik ook en ik vind het een heel fijn boek om door te bladeren en heb er al handige tips uitgehaald πŸ™‚ het tweede boek zal ik misschien nΓ³g beter vinden, aangezien ik meestal foto’s maak met mijn smartphone πŸ™‚ (foto)

Snap!

Yankee Candles !! Ik heb ze al zo vaak zien voorbij komen op allerlei blogs en vlogs. Ze staan al een tijdje op mijn wishlist maar om de één of andere reden (misschien de prijs? want ik vind ze redelijk duur πŸ˜› ) heb ik er nog geen in mijn bezit. Als ons huis binnenkort af is, zou ik graag toch een Yankee Candle aanschaffen, het liefst eentje met een kerstgeurtje πŸ™‚ (foto)

 

Yankee Candle

Wat staat er op jullie wishlist?

Toedelss! x

 

 

 

7 gedachten over “Mijn wishlist van nu!

  1. Ik heb thuis een grote Yankee Candle met een kerstgeurtje! Zo zalig! Kan niet meer zonder! Ik koop ze wel in Engeland, ze zijn daar precies ietsje goedkoper (denk ik :p).

    Weet je wat? Ik ga eind november naar Canterbury en zal er daar eentje voor je proberen te shoppen, kwestie van een kerstcadeautje!

    xxx

    Like

  2. Op mijn wishlist staan een abonnement op de Flow en wat boeken. Die pastel fluo’s heb ik en ik gebruik die heel vaak! Vind het zo lief staan en minder in your face dan echte fluo’s. Maar dus toch wel opvallend genoeg om er niet over te kijken. Haha πŸ˜€

    Like

Geef een reactie

