PERSONAL·TAG

TAG | 25 vragen die niemand stelt

Onlangs las ik op de blog van Romina deze tag en het leek me wel tof om deze ook eens in te vullen. Neem deze gerust over en laat me weten of er overeenkomsten, of verschillen zijn πŸ™‚Β 

Tel jij stappen wanneer je loopt? Haha, awel… eigenlijk wel ja πŸ˜€ Allez, niet altijd hΓ©, maar als ik gewoon, alleen aan het wandelen ben, ben ik me erg soms erg van bewust dat ik aan het wandelen ben (als je snapt wat ik bedoel), en dan durf ik mijn stappen al eens te tellen πŸ™‚

Kijk je nog steeds tekenfilms? Niet echt. Joa kijkt Archer en af en toe kijk ik eens een aflevering mee, maar eigenlijk vind ik er weinig aan. De getekende Disneyfilms van vroeger vind ik natuurlijk wΓ©l heel leuk πŸ™‚ Mijn lievelings-tekenfilm is Belle en het Beest.

Zou je liever worden aangevallen door een grote beer of door een bijenzwerm? Een beer, hoewel… dat zal waarschijnlijk de dood als gevolg hebben. Toch maar liever een bijenzwerm, dan heb ik (relatief) eventjes (heel veel) pijn, maar dan ga ik tenminste niet dood πŸ™‚

Slaap je het liefst met je beddengoed los of ingestopt? Het liefste los, dan kan ik m’n been bovenop het beddengoed leggen πŸ™‚

Neem je de shampoo en conditioner van hotels mee naar huis? Nee, ik niet, maar ik ken er ene die dat wel doet πŸ˜›

Wat drink je bij je avondeten? Meestal Spa bruis, maar soms ook Cola Zero

Welke film zou je alsmaar opnieuw kunnen bekijken en nog steeds leuk vinden? Oei, dat is een moeilijke! In elke film is er wel een stukje dat ik minder leuk vind. Over het algemeen hou ik wel van het genre ‘Mystery’, bv. Shutter Island, Fight Club,… films met een enorme plottwist, waarbij je pas op het einde een antwoord krijgt op al je vragen.Β 

Wanneer was de laatste keer dat je een brief schreef naar iemand? Ik schrijf regelmatig een kaartje voor iemands verjaardag, maar iets meer dan een jaar geleden ontdekte ik ‘Postcrossing’ (een kaartje of brief sturen naar random mensen over heel de wereld) en ‘penpalling’ (pennenvrienden over heel de wereld) en dat vond ik een tijdje heel fijn, totdat de postzegels me iets te duur uitkwamen πŸ˜›

IMG_6826

Wat is je favoriete broodje? Ik hou wel van Italiaanse broodjes, met mozarella, parmaham, pesto en rucola. Maar als een Bicky Cheeseburger ook onder de term ‘broodjes’ valt, is dat m’n grote favoriet!Β 

Hoe laat ga je normaal gezien naar bed? Tussen 22u-23u lig ik meestal in mijn bed. Zeker als ik de dag nadien de vroege heb om rond 6u15 uit m’n bed moet. Soms kan ik niet slapen en dan zit ik nog wel een tijdje op m’n gsm te scrollen πŸ™‚

Heb je hoogtevrees? Nee

Wat is je favoriete taart? Uhm, smurfentaart πŸ™‚Β 

Wat wilde je later worden toen je een kind was? Prinses, zangeres of actrice πŸ˜› haha! En, iets later wilde ik kleuterjuffrouw worden.Β 

Kan jij je tong krullen? Ja, maar voor de helft. Dat is best raar, maar de linkerkant van mijn tong is precies zwakker en rolt sneller terug naar normaal.Β 

Ben je in het bezit van een platenspeler? Nee, en eerlijk… ik zou er ook niet mee kunnen werken denk.

Warme thee of ijsthee? Geef mij maar de originele Lipton Ice Tea, niet die nieuwe met minder calorieΓ«n 😦 Helaas is die de nieuwe standaard geworden… dus nu drink ik niet meer zo graag Ice Tea, dan maar warme thee πŸ™‚Β 

Welke zijn het lekkerst, de zwarte of de groene olijven? De zwarte!Β 

Is er iets roze binnen drie meter bij je vandaan? Even kijken… een notitieboekje, een Ecofles van Tupperware, een bodylotion van Hollister,… en dat is het πŸ™‚Β 

Wat is het laatste dat je hebt gegeten? Deze middag twee sandwiches, eentje met krabsla en eentje met kippensla. Dan nog een tas koffie erbij, met melk en suiker πŸ™‚Β 

Wat is de volgende reis die je gaat maken? Die staat nog niet vast en ik denk dat we de komende tijd niet echt op reis zullen gaan. Een huis bouwen is duur! Een weekendje weg misschien wel, maar dat zullen we nog moeten zien.Β 

Hoe is het weer op dit moment? Best wel goed eigenlijk, vanaf mijn bureau gezien toch. Ik ben vandaag niet echt van plan om buiten te komen, dus ik ga het niet aan den lijve ondervinden πŸ˜€ De zon schijnt, er staat een briesje en het weerbericht zegt 17Β°C.Β 

22472042_10213788536044031_1273807362_o

Wat is je favoriete TV show?Β Best wel veel, maar Gossip Girl, PLL, The Big Bang Theory en Game of Thrones staan op een gedeelde eerste plaats.Β 

Draag je lenzen? Ja, bijna altijd! Behalve als ik een lazy day heb, dan draag ik een hele dag mijn bril. Op deze foto (lichtjes overdreven!) was ik zo blij als een ei, want ik ging naar Disneyland!Β 

Juli (164)

Wat is de laatste film die je hebt gezien? Dat was Gerald’s Game op Netflix, rare film.

73b9ad3b0042703158d9bcc0dd499390

Wat heb je gisteren gedaan? Gisteren heb ik gewerkt tot 13u. Dan had ik een afspraak om m’n wenkbrauwen te laten harsen. ’s middags maakte ik ook nog eens glutenvrije quiche met geitenkaas en paprika en ’s avonds ging ik naar een Tupperware party πŸ™‚Β 

Welke film heb jij voor het laatst gezien? Aanrader of niet?Β 

Toedelss! x

15 gedachten over “TAG | 25 vragen die niemand stelt

  1. Haha, super leuke tag πŸ˜€ :D! Ik heb nog nooit smurfentaart gegeten, ben heel benieuwd hoe dat smaakt. Smaakt het net als smurfen ijs een een beetje? πŸ˜€ πŸ˜€ ❀

    Like

  2. Ik dacht dat smurfentaart blauw zou zijn, niet dus :-). De laatste film die ik zag was Thor, the dark world. Niet slecht, als je dat genre graag ziet. Ik keek vooral omdat mijn man hem wilde zien πŸ˜‰

    Like

    1. Haha, ja… waar de naam vandaan komt, geen idee! Want er zit niets blauw in πŸ˜… mmm, van die film had ik nog niet gehoord, maar lijkt me ook niet echt een film die ik wil zien 😝 Haha! Maar lief dat je dat voor je man wilde doen πŸ˜„

      Like

Geef een reactie

