BATH & BEAUTY·GETEST·NELE TEST

GETEST | Bubble Clay Mask

Wie mij een beetje kent, weet dat ik voor (bijna) alles open sta πŸ™‚ ik test graag nieuwe dingen en het liefste als ze een beetje grappig en speciaal zijn. Nu heb ik weer een toppertje, zeg! Je hebt het misschien al zien voorbij komen op sociale media; Bubble Clay Mask. Zoals je al kan vermoeden, is dit een kleimasker dat bruist, schuimt en bubbelt! :-O Dat MOEST ik testen πŸ™‚Β 

Ik kocht mijn potje op noonawon.nl, een toffe webshop met Koreaanse skincare en make-up. Het potje zelf vind ik niet zo mooi. Van mij hadden ze een frisser kleurtje mogen gebruiken. Soit, als de inhoud maar z’n werk doet zeker? πŸ™‚

 

Wat belooft het? Je huid wordt gereinigd, gevoed en soepel gehouden. Bovendien verkleint het masker de poriΓ«n (Thank you, want de mijne zijn gigantisch :-O ). Doordat het masker bubbelt, worden de dode huidcellen naar boven gebracht en dus zo verwijderd. En bovenop dat alles, krijgt je gezicht een mooie gezonde glow πŸ™‚ Dat is de moeite!Β 

Dus, ik begin het maskertje aan te brengen op mijn (droog!) gezicht. Het begint meteen al te bubbelen. In het begin pikt dit een beetje, maar dat prikkend gevoel verdween snel, Gelukkig! Tegen dat ik heel m’n gelaat heb ingesmeerd, merk ik dat er op mijn kin al een klein beetje schuim begint te komen. Het belooft snel te gaan!

IMG_4936

Na 3 minuten begin ik al stilaan in een wolk te veranderen πŸ™‚Β 

IMG_4938

Het masker heeft eigenlijk maar 5 minuten nodig, maar als je echt een diepe reiniging wilt, wordt 7 minuten aangeraden. Dat deed ik dus ook en dan zag het er uiteindelijk zo uit… πŸ™‚Β 

IMG_4943

Het masker heb ik er gewoon afgewassen met een washandje, maar blijkbaar kan je het masker ook 2 minuutjes met water in masseren voor maximale reiniging. Dat doe ik volgende keer!

Links – voor, rechts – na

Ik weet niet of ik Γ©cht verschil zie, misschien een klein beetje, maar mannekes… mijn huid :-O Zo zacht!! Mijn gezicht voelt echt heel proper en zuiver aan, een heel aangenaam gevoel! Ik ben fan en raad het iedereen aan πŸ™‚

 

Zou jij het testen? Wat vind jij ervan?

Toedelss! x

9 gedachten over “GETEST | Bubble Clay Mask

Geef een reactie

