PERSONAL·TAG

TAG | 25 levensvragen

Op de blog van Little By Me las ik de 25 levensvragen tag en ik besloot deze over te nemen. Het lijkt me vooral leuk om dit over een aantal jaren terug te lezen en te zien hoeveel ik misschien veranderd ben 🙂 en wie weet… leren jullie me ook nog een beetje beter kennen. 

1. Hoe ziet de home screen van je telefoon eruit?

My respect for Billie Joe is endless... He taught me that self-respect counts and that your opinion is important too!

Ik ben een gigantische fangirl van Billie Joe Armstrong, de zanger van Green Day 🙂 Ik vind hem erg sexy op deze foto 😀

2. Je gaat naar een kroegje/café; wat bestel je?

Alcoholisch: Hoegaarden rosé of witte wijn, non-alcoholisch: Lipton Ice Tea, cola zero of Appletiser (als ze dat hebben)

3. Welk woord/zin gebruik je echt té vaak?

“allezja, kweetni hé” 

4. Wat is je favoriete film of serie?

Ik heb erg van PLL genoten, maar nu dat afgelopen is, ben ik zoekende naar een nieuwe favoriete serie. Momenteel kijk ik Call the Midwife en dat vind ik wel een erg leuke, feelgood serie 🙂

5. Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie?

Zo van die realityshows op MTV, bijvoorbeeld Ex on the Beach of Catfish, maar ook Tempation Island vond ik tof (en schraal) tegelijkertijd om naar te kijken 😀 Voor de rest kijk ik niet veel televisie.

6. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?

“Chip On My Shoulder” uit de musical van Legally Blonde. Staat in mijn bibliotheek op Spotify 🙂 Meestal zet ik die op shuffle en zo luister ik de meest uiteenlopende nummers achter elkaar 🙂 

7. Naar wie was je laatste sms’je?

Naar Joachim 🙂

8. Wat was je eerste e-mailadres?

Iets met een geel_banaantje@… … redelijk gênant 😀

9. Waar kun je je enorm aan ergeren?

Aan redelijk veel dingen blijkbaar 😀 ongeduldigheid, onbeleefde mensen, slenteraars, geforceerde gesprekken, sociale media (al is dat ook een beetje mijn eigen schuld), fakers en wannabe’s, mensen die mij niet serieus nemen,…

en nog veel meer dingen die ik hier niet durf te schrijven 😛

10. Wat is je meest awkward moment ooit?

UPDATE: Nu weet ik het! Misschien niet mijn meest awkward moment ooit, maar hier moest ik onlangs aan denken, en dat leek me toch ook redelijk gênant! Mijn broer en ik waren vroeger misdienaar in de kapel van Wuustwezel (no judgement, toen was het ‘sort of’ cool 😀 ) Op het einde van de misviering, tijdens het buigen, kregen Tijl en ik plots de slappe lach (geen idee wat de aanleiding was) en we geraakten er niet meer uit… als ik er nu aan terug denk, moet ik weer keihard lachen 😀 Gelukkig hadden we een toffe priester en was hij er niet kwaad om 🙂 Fjuw! 

11. Wat is je favoriete dag van het jaar?

Mijn verjaardag 🙂 6 juni 😉

12. Wat is je favoriete emoji?

De gewone smiley en de pizza emoji (duh!)

13. Katten of honden?

Honden zijn heel tof, maar bij een ander. Ik hoef er zelf geen te hebben. Een kat daarentegen 🙂 Als ik nog thuis woonde, hadden we een kat ‘Sloeber’, maar die is helaas een paar jaar geleden gestorven. Momenteel is het onmogelijk een huisdier te hebben, aangezien we nog geen eigen huis hebben. Ik hoop nog steeds op een kat, maar ik vrees dat mijn vriend dat niet ziet zitten. Een konijn is ook goed 🙂

11717405_10206514337593616_3539211803434451509_o

14. Utrecht of Amsterdam?

Ik geloof dat dit een Nederlandse tag is 😉 Ik ben nog nooit in Utrecht geweest, maar al wel 2x in Amsterdam, eerder dit jaar. Er hangen hele mooie herinneringen aan vast, dus natuurlijk kies ik voor Amsterdam!

15. Koffie of thee?

Ik drink (bijna) elke dag koffie. Thee drink ik zelden.

16. Serie of film?

Dan kies ik voor een goeie film. De kans is kleiner dat het té langdradig wordt en bij series kan je dat al eens hebben hé. Liefst een film met wat drama, mysterie en/of waargebeurd.

17. Engeland of Amerika?

Amerika staat op mijn bucketlist, maar als ik ga, wil ik natuurlijk met Joachim gaan. Alleen, weet ik niet zo goed of dit haalbaar is met een glutenallergie. Waarschijnlijk wel, maar met heel was opzoekwerk aan vooraf gegaan, sowieso.

18. Vlees of vis?

Vlees, maar vis vind ik ook lekker!

19. Drank of drugs?

Drugs, no way! Maar van een drankje ben ik niet vies 🙂

20. Spice Girls of Backstreet Boys?

I want it thaaaaaat way!” BACKSTREET BOYS !!! Hoewel ik met de Spice Girls ook goed kan meezingen hoor 🙂 Een paar jaar geleden, hadden de BSB een “comeback” optreden in het Sportpaleis en daar moest ik bij zijn!! zalig, die nostalgie 🙂

21. Bert of Ernie?

Mmm… eigenlijk niet echt een voorkeur. Ik weet zelfs niet wie wie is 😀

22. Buurman of Buurman?

En, deze snap ik al helemaal niet… Ik ken wel de Belgische rockgroep Buurman en die vind ik helemaal top! Een tijdje geleden kwamen ze optreden in het CC in Tessenderlo. Op voorhand ging ik iets eten met een vriendin, en daar zaten zij ook te eten 🙂 Toen de zanger, Geert, ons passeerde om naar het toilet te gaan, zei ik “Hé, wij komen sebiet naar u kijken!” 😀 het was eruit voor ik het wist, maar hij reageerde heel tof en sympathiek 🙂 (Fjuw!)

img_6045

23. Meest random feitje over jezelf?

Ik heb (zelf- gediagnosticeerde) FOMO 😀 (Fear Of Missing Out). Ik denk dat ik hierover nog eens een blogpost ga schrijven.

24. Wat is je favoriete snoep?

Zuurtjes, en dan vooral de zure matten. Of, zo van die dragibus snoepjes 🙂 

Image result for haribo dragibus

25. Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd?

Niet “Ik kan dat niet”, maar wel “ik kan dat NOG niet!” Niet opgeven, je zal verschieten van jezelf!

Voila, nu kennen jullie mij weer een beetje beter 🙂 laat me gerust weten hoe het bij jou zit!

Toedelss! x

10 gedachten over “TAG | 25 levensvragen

Geef een reactie

