FOOD·PLOG·SHOPPING

PLOG | Een dag in Antwerpen

Gisteren vertoefde ik samen met Evy een dag in mijn geliefde studentenstad, ANTWERPEN!! πŸ™‚ Het leek me leuk om hier nog eens een PLOG (een verslag adhv foto’s) van te maken.

De dag begon al redelijk vroeg, want als we een dag weggaan, willen we natuurlijk het meeste eruit halen! Om 7u30 nam ik een ontbijtje. Ik heb het de laatste tijd moeilijk om ’s morgens brood te eten, daarom kies ik tegenwoordig voor yoghurt πŸ™‚Β 

IMG_4769

Rond 8u15 zat ik in de auto richting Turnhout. Mijn auto mag Antwerpen niet meer binnen wegens de lage emissie zone (jep, boete van €125, check!), dus reed ik eerst naar Evy, waarna we dan samen naar de Antwerpen reden. Parkeren deden we onder de UGC cinema. (oh ja, ik heb inderdaad een koortsblaas)

IMG_4773

Om 10u kwamen we dan aan in de stad! Het beloofde een mooie dag te worden!Β 

IMG_4775

Eerste stop, de LUSH winkel!! πŸ˜€ Ik vind de bruisballen geweldig, maar ik besloot niets te kopen. Als ons huis af is, dan zal ik wel terug een voorraadje bruisballen opslaan πŸ˜€

IMG_4777

Dan, naar Kruidvat! Wisten jullie dat er onderaan in de stadsfeestzaal ook eentje is!? Echt, die is zΓ³ veel aangenamer om te winkelen, want die is veel rustiger! Ik kocht een anti-klit spray voor mijn haar, een behandelingsolie tegen puistjes (want het is weer erg tegenwoordig) en een nagellakpen van Catrice.

IMG_4782

De Urban Outfitters, hoe een grave winkel is dat!? Ik koop er bijna nooit iets, maar ik snuister graag rond tussen al die hebbedingen!Β 

IMG_4827

Om 12u kregen we een hongertje, dus passeerden we de MC Donalds. Hebben jullie de Wacko Fries al geproefd? nomnomnom… die zijn echt héél lekker πŸ™‚

IMG_4786

Ik was niet echt naar iets op zoek, maar in L&L vond ik toch iets naar m’n goesting; een witte, halflange broek en een T-shirtje. En dankzij de solden ging er nog een heleboel korting af! Joepie πŸ™‚Β 

IMG_4788

We passeerden ook de Akotee op de Melkmarkt, je weet wel… dat ene toffe winkeltje met al die duusd wanna-have hebbedingen!! :-O En kijk, nu hebben wij ook een foto met zo’n opblaasbare flamingo πŸ˜€ nu horen we er echt bij op Instagram πŸ˜‰Β 

IMG_4797

Als Evy een hondje ziet, wilt ze ‘m aaien πŸ˜€ (Ze heeft het eerst aan het baasje gevraagd hoor πŸ˜‰ )

IMG_4799

In NYX kocht ik een nieuwe setting spray, want de mijne is bijna op. Ik ben er tevreden van, dus waarom niet voor gewoon dezelfde gaan? πŸ™‚Β 

IMG_4802

Evy is zwanger, dus natuurlijk deden we ook babywinkels πŸ˜‰ dit rokje is al voor grotere kindjes, maar ik zou het mijn dochtertje durven aandoen πŸ˜€ Hoe schattig is dit!Β 

IMG_4803

En dan… wat zeker op ons to-do lijstje stond!! Hoeked Doughnuts (Oudaan 4), dus… vierkante donuts! πŸ˜€ Ik ben niet zo’n héééél grote fan van donuts, maar dit wilde ik toch eens proberen. Damn, de beste donut die ik ooit gegeten heb! Ik geloof dat ze €2,90 kostten per donut, dat had ik ervoor over!

IMG_4805

Als laatste op ons to-do lijstje, Texas Coffee (Volksstraat 63). Ik zag op Instagram hun koffie in hoorntjes al voorbij komen, en iets later ook de freakshakes :-O Dekke, ik wilde ze eigenlijk allebei proeven, maar omdat het zo warm was, koos ik toch voor de freakshake (eigenlijk is dit een serieus gepimpte aardbeien/bananen/chocolade milkshake). Het zag er echt tΓ© graaf uit, bijna zonde om op te eten :-O (€13 per freakshake)

IMG_4819

Met een serieuze sugarrush wandelden we terug richting centrum Antwerpen, dat was goed om weer even op positieven te komen πŸ˜€ whaha!Β 

We deden nog even een terrasje, helemaal vooraan op de Meir. Toch tof om zo naar mensen te kunnen gapen πŸ˜‰ (en zeg nu niet dat wij de enigen zijn die dat doen hΓ©)

IMG_4810

Rond 18u30 was het welletjes en vertrokken we terug richting huis πŸ™‚

IMG_4774

Toedelss! x

 

 

 

 

 

9 gedachten over “PLOG | Een dag in Antwerpen

Geef een reactie

