SHOPPING·WISHLIST

Wishlist | Kerstmis

ย Wie houdt er van cadeautjes!!?? IKKE !!! Ik toon jullie graag wat er dit jaar op mijn lijstje staat! ๐Ÿ™‚

Beautyblender (โ‚ฌ19.95)

ย 

ย 

gd_represent_burnout_raglan_1
T-shirt Green Dayย (34,99$)

ย 

logo
Waardebon Beauty & Bobs (webshop)

ย 

logo-small
Waardebon Piu Piu (Hasselt)

ย 

Afbeeldingsresultaten voor masker pure clay
L’Orรฉal Paris Pure Clay (โ‚ฌ9.99 per potje) (Kruidvat/Di)
Kwastenset Boozyshop โ‚ฌ 34.99 (webshop)

ย 

1175267_496271810447469_1699262858_n
Waardebon van Anna & Julia (Tessenderlo)
A Clothes Horse - a style blog with lots of great photography to check out when I get time - an American living in Northern Ireland:
Centjes voor mijn citytrip naar Amsterdam in januari
Waardebon Charline’s Closet (Gent/webshop)

ย 

Afbeeldingsresultaten voor logo kiko
Waardebon Kiko (Hasselt)

ย 

Waardebon van JumpFromPaper (TIP: 1dec-24dec tot 60% korting!)

ย Ik zou nog veel meer kunnen verzinnen, en eigenlijk ben ik niet zo’n moeilijke om cadeaus voor te kopen ๐Ÿ˜€ (hoewel Joa er anders over denkt!) Hihi… Maar ik ga het hierbij laten ๐Ÿ™‚

Ik wens jullie veel plezier met cadeautjes kopen (en krijgen), en geniet ten volle van de kerstsfeer die al volop in de straten hangt!! LOVE IT !!! ๐Ÿ™‚

Toedelss! xย 

2 gedachten over “Wishlist | Kerstmis

Geef een reactie

