SHOPPING

Waar koop ik dit jaar mijn kerstkaarten?

Diegenen die mij nog maar een beetje kennen, weten dat ik verzot ben op kaartjes! 🙂 Ik heb ze in alle maten en vormen, en vaak vind ik ze zó mooi, dat ik het zonde vind om ze op te sturen 😀

Af en toe snuister ik rond op verschillende webshops, laad ik m’n winkelwagentje vol, maar koop ik uiteindelijk niets. Maar nu…

… nu komt Kerstmis eraan en is het dé moment om nog eens al die leuke webshops op een rijtje te zetten! Telkens toon ik een paar van mijn favorieten, maar ga zeker kijken op elke webshop voor meer inspiratie!

JOLLYFISH

Ooit won ik een winactie en mocht ik een heleboel kaartjes kiezen uit deze webshop! Oh My… waar te beginnen!? Ze zijn allemaal zo leuk, grappig en soms een tikkeltje eigenwijs!

Nieuwe gebruikers krijgen 20% korting op hun bestelling, leuk meegenomen!

EVA MOUTON

Wie kent deze grappige illustratrice niet!? Ik ben al een aantal jaren fan van alles wat ze tekent, ontwerpt, schrijft,… Haar kaartjes zijn kleurrijk, herkenbaar, simpel, en oh oh oh zo leuk!

CATO OYEN

Cato Oyen worstelt met hoog sensitiviteit en fibromyalgie. Ze is pas 18 jaar, maar beheert al een eigen webshop met motiverende kaartjes en totebags. Niet alleen maar met grappige uitspraken, maar ook voor diegenen die het even wat moeilijker hebben, om hen een hart onder de riem te steken. Mooi initiatief!  Ook voor Rode Neuzen Dag ontwierp ze speciaal een kaartje. Oké, niet echt kerst-gerelateerd, maar wilde het toch even vermelden 🙂

KAART BLANCHE

De kaartjes van Kaart Blanche vind ik zo geweldig, omdat ze ‘actueel’ zijn. Daarmee bedoel ik dat ze best celebs durven te gebruiken, met een vette knipoog en gevatte woordspelingen 🙂 Neem zeker een kijkje naar de andere kaartjes, want ze zijn echt de moeite!

KAARTJE VAN PAPIER

Veel minder kleurrijk, maar daarom niet minder mooi, dat zijn de kaartjes van ‘Kaartje van papier’. Simpel en to the point, soms moet dat niet meer zijn hé! 🙂

KOETJES EN KAARTJES

We blijven in de zwart-wit sfeer 🙂 Erg simpel, en toch ook een beetje grappig. I like it!

LITTLE LEFTY LOU

Ooooh, deze zijn echt om op te eten! Door de pastelkleuren zou je niet meteen aan Kerstmis denken, maar dat stoort me nu niets! (€5 voor 5 kaarten) Ik vind ze echt héél mooi, bijna té mooi om weg te geven 😀

il_570xn-1056795168_jy1r

KIM TORFS

Vorig jaar ontdekte ik Kim Torfs Design door een blogpost van een andere blogger te lezen. Dit jaar deel ik ze zelf, want ik ben fan van haar kaartjes! 🙂 Simpel, en toch spreken ze me aan! (€5 voor 5 kaarten  met bruine enveloppe en stickers)

kt

Voila, voldoende inspiratie op gedaan? Veel plezier met kerstkaartjes kiezen, en als je graag een kaartje wilt uitwisselen met mij, geef me dan zeker een berichtje! 🙂

Toedels!!

 

 

 

3 gedachten over “Waar koop ik dit jaar mijn kerstkaarten?

Geef een reactie

